Frank van den Nieuwenhof - Copy & concept, Interim- en projectmanagement voor interne, corporate- en productcommunicatie.

“Creativiteit, empathie en dynamiek staan hoog in ‘t vaandel; kwaliteiten die het best tot hun recht komen in een omgeving waar mensen elkaar met open vizier tegemoet treden en waar snel geschakeld kan worden.”

Advies

Frank werkt graag op het scheidsvlak van beleidsvorming en uitvoering: meedenken over de strategie, nieuwe impulsen geven, draagvlak creëren, zelf de handen uit de mouwen steken en het juiste team samenstellen om de klus te klaren.

Creatie

Conceptontwikkelaar en bedenker van productieve oplossingen. 'Out of the box' en daarna zeker ook weer 'into the box'. Maakt als generalist gebruik van een groot netwerk van creatieve specialisten op het gebied van (interactieve) vormgeving, internet-marketing en audiovisuele producties. Van bladformule tot beursconcept.

Interim

Frank vertegenwoordigde als interim manager de Nederlandse organisatie van DHL in EMEA, was verantwoordelijk voor het communicatiebeleid van franchiseorganisatie Kenneth Smit, verzorgde de abonnementenwerving van Uitgeverij Zwijsen en was betrokken bij de totstandkoming van 25 Playing for Success leercentra bij clubs in de Eredivisie en de Jupilerleague.

Tekst

On- en offline tekstproducties, journalistieke producties, folders, persberichten, jaarverslagen, ghostwriting, magazines, belscripts, interviews, populariseren van beleidsstukken, long stories short... Less is more!

recente opdrachten

Kenneth Smit - Werkgeverspunt 04werkt - Playing for Success - KPC Groep - Onderwijsstichting KempenKind - DHL - Catharinaziekenhuis - Hypotheekvisie - Stichting Trudo - Uitgeverij Zwijsen - Rabobank Nederland - Welten - Vereniging Kunststof Gevelelementenindustrie - VNU - Hypotheek Visie
mijn contactgegevens