TOP CLASS “The Human Brand” van Ronald Voorn (Science 4 Business)

Lokatie: kantoor Communicatiewinkel, (Fort Nieuwersluis), Rijksstraatweg 7b, 3631 AA Nieuwersluis

Op: 11 december 2017

van 19.00 uur tot tot 21.00 uur

Kosten:€ 125,- excl. BTW


Warmte en Competentie zijn twee factoren die een grote invloed hebben op de manier waarin mensen op merken en organisaties reageren.
 
Onze attitude t.o. van een organisatie wordt voor een belangrijk deel bepaald door de mate van warmte en competentie die de organisatie uitstraalt. Er is en wordt onderzoek gedaan naar hoe je dat kunt beïnvloeden. Belangrijke informatie voor politici, banken, overheden, voor iedereen die online communiceert eigenlijk.
 
Ronald Voorn komt zijn inzichten hierover delen aan de hand van wat er hierover bekend is in de wetenschap maar ook door recente onderzoeken die hij samen met Daan Muntinga, Stefan Bernritter en Peeter Verlegh hiernaar deed.
 
Ronald Voorn MSc, RM:
Na een carrière waarin hij o.a. wereldwijd verantwoordelijk was voor de marketing van het Heineken merk is Ronald nu actief als merkwetenschapper (promovendus), ondernemer (science for business group), docent en auteur. Vorig jaar gaf Ronald ook een masterclass bij de Communicatiewinkel waarop met veel enthousiasme werd gereageerd. Er volgen voor 2018 nog 3 Top Classes van Science 4 Business, maar daarover later meer). 
 
Nadere info
Inloop vanaf 18.15 uur. Ontvangst met koffie, thee, soep en een broodje. Start 19.00 uur, einde 21.00 uur. 
Kosten: € 125,- excl. BTW (professionals van de Communicatiewinkel: € 50,- excl. BTW) 
 

 


Aanmelden bij dit evenement  Terug naar agenda-overzicht