Agenda

Datum: 11 december 2017

TOP CLASS “The Human Brand” van Ronald Voorn (Science 4 Business)

Warmte en Competentie zijn twee factoren die een grote invloed hebben op de manier waarin mensen op merken en organisaties reageren.   Onze attitude t.o. van een organisatie wordt voor een... lees verder

Datum: start: 15 november 2017

Meer grip op gedrag in 6-stappen (5-daagse leergang)

In deze uitdagende vijfdaagse leergang over gedragsverandering met communicatie leer je inzichten uit de wetenschap toepassen in de praktijk. Je krijgt een overzicht van psychologische theorieën die... lees verder

Datum: 10 november 2017

Workshop Systeemdynamiek en Organisatie opstellingen (Babette Blom)

Wie werkt in een organisatie, een project, of als extern adviseur wordt ingehuurd voor een opdracht, krijgt onvermijdelijk te maken met allerlei dynamiek. Soms heel zichtbaar, en soms alleen... lees verder

Datum: 13 oktober

Workshop “Overtuigingskracht zonder woorden” (Judith de Bruijn)

“Veni, vidi, vici.” Overtuigingskracht zonder woorden Deze workshop is voor wie niet houdt van grootspraak maar wel met impact wilt communiceren. Oefenen, uitproberen, persoonlijke... lees verder

Datum: 12 oktober 2017

Leergang Factor C

Kennis van en ervaring met Factor C is een harde eis die de publieke sector steeds vaker aan haar (interim) communicatieprofessionals stelt. Met deze leergang ontdek je alle ins en outs van de... lees verder

Datum: 2 oktober 2017

Workshop ‘Ethiek moet je doen’ (Monique Janssens)

Inhoud Weet jij altijd wat het goede is om te doen? Lukt het je om ethische keuzes te maken? Kom je weleens voor dilemma’s te staan die moeilijk zijn op te lossen? Wil je de ethiek in jouw... lees verder