Profiel
1000px-dreamlogicdesign-2015-vak-29

Niels Meijerink

Customer Journey Expert en Merkenbouwer

Wat betekent voor jou in beweging blijven?

“Mijn ‘functie’ Customer Journey Expert bestaat nog niet zo lang, maar de basis van die functie is natuurlijk al zo oud als de weg naar Rome: verplaats je in je klant en pas je aanbod aan aan zijn/haar behoeftes. De methodiek van Customer Journeys is wel vrij nieuw en wordt door veel organisaties inmiddels omarmd, in combinatie met Agile werken. En zit mijn meerwaarde: snel schakelen, bijstellen en functionele waarde toevoegen met de klant als uitgangspunt. Zonder daarbij de organisatie over de kling te jagen!

Mijn opdrachten kenmerken zich door een combinatie van communicatie en IT: ik breng beide werelden bij elkaar, vertaal de wensen vanuit communicatie naar ‘hapklare brokken’ voor IT en hou rekening met de (on)mogelijkheden van beide partijen.

Met een achtergrond in design en merkontwikkeling hou ik daarbij in de gaten wat wel en niet helpt bij het opbouwen en uitbouwen van het merk.”

Gewerkt voor

ING Nederland, Energieonderzoek Centrum Nederland, diverse stichtingen.

Expertises

  • tekst

    Onze coaches en trainers helpen je verder bij de vakinhoudelijke, persoonlijke of procesmatige begeleiding van managers, medewerkers en teams. Denk aan workshops, trainingen of indivduele coachingstrajecten.

  • advies

    Onze coaches en trainers helpen je verder bij de vakinhoudelijke, persoonlijke of procesmatige begeleiding van managers, medewerkers en teams. Denk aan workshops, trainingen of indivduele coachingstrajecten.

  • interim

    Onze coaches en trainers helpen je verder bij de vakinhoudelijke, persoonlijke of procesmatige begeleiding van managers, medewerkers en teams. Denk aan workshops, trainingen of indivduele coachingstrajecten.

Gewerkt met